Returnări

Dacă aveţi o problemă cu un produs și doriți să îl returnați vă rugăm să completați acest formular.

Este necesar să completați acest formular în întregime pentru ca noi să putem procesa cererea.

Înainte de completarea formularului vă invităm să consultați un extras din capitolul ”Termeni și condiții” care se referă la dreptul de returnare.


Politica de returnare

  1. 1. Clientul are dreptul de a renunța la cumpărare fără penalități sau invocarea unui motiv timp de 20 de zile calendaristice de la data primirii produselor. În acest scop este necesară o notificare scrisă trimisă pe adresa noastră, prin fax la numărul 0344 100110, sau prin e-mail la adresa contact@liloo.ro.
    De asemenea, puteți completa formularul de retur din partea de jos a acestei pagini iar noi vă vom confirma primirea solicitării prin e-mail.

    În cazul în care doriți să utilizați formularul de retur fără a invoca un motiv de retur vă rugăm selectați opțiunea "Altul" în secțiunea "Motivul Returnării".

  2. 2. Perioada de retragere expiră după 20 de zile începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.

    Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.  

  3. 3. Doar produsele neutilizate, cu eticheta intactă se pot returna. (conform OUG 34/2014, art. 16 lit. e.)
    În cazul în care se returnează produse utilizate, spălate sau deteriorate returul va fi refuzat.

  4. 4. Este necesar ca returnarea să se facă în ambalajul original împreună cu o copie a facturii de achiziție către adresa indicată în secțiunea contact.

  5. 5. În cazul unui retur ce are ca motiv o nepotrivire de mărime clientului i se va oferi opțiunea de a primi credit în magazin pentru postarea unei noi comenzi cu marimile potrivite. Acceptarea acestei propuneri este strict opțiunea clientului.

  6. 6. Cheltuielile cu transportul returului revin în totalitate în sarcina clientului.

  7. 7. Returnarea contravalorii produselor se face în maxim 7 de zile de la data primirii returului de la client.
    Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

  8. 8. În cazul în care returnați toată comanda și nu doriți să utilizați opțiunea de "credit magazin" pentru o comandă viitoare, vă vom returna și contravaloarea transportului inițial cu excepția cazului în care ați ales o opțiune de transport cu o valoare mai mare decât cea mai ieftină variantă disponibilă pentru comanda în cauză. În acest caz se va returna contravaloarea celei mai ieftine opțiuni de transport sau nu se va returna o contravaloare în cazul în care comanda ar fi beneficiat de transport gratuit.

  9. 9. În cazul în care, prin procesarea returului, valoarea actualizată a comenzii coboară sub pragul de transport gratuit iar clientul a beneficiat de transport gratuit valoarea acestuia va fi suportată de către client conform tarifelor normale prin compensare pe factura de stornare.

  10. 10. Returnarea fondurilor se face prin:
    a. Pentru plata cu card de debit / credit se va face reversare de plată sau transfer bancar dacă a expirat perioada în care se poate face reversarea.
    b. Pentru plata ramburs (la livrare) se va procesa un transfer bancar catre contul comunicat de catre client.
    c. În situația în care clientul a plătit contravaloarea comenzii în sistem ramburs (la livrare) și nu are un cont bancar vom trimite un mandat poștal cu contravaloarea returului.
    Nu există comisioane percepute de la client de către liloo pentru încasarea contravalorii returnării. 

  11. 11. Nu se poate invoca dreptul de retur menționat mai sus pentru produsele ridicate de la sediul nostru sau de la alte puncte de prezență fizică.

  12. 12. În cazul produselor returnate ca urmare a unor defecte de fabricație cheltuielile cu transportul vor fi suportate de liloo. 


Notă:


liloo.ro își rezervă dreptul de a refuza comenzi noi pentru clienţii care folosesc abuziv dreptul de retur.
Refuzul de a procesa comenzi noi nu are legătură cu procesarea returnărilor curente. Acestea vor fi procesate conform politicii de retur și conform legii din România.


Informaţii despre comandă


Informaţii despre produs și motivul de returnare

Am citit și sunt de acord cu Termeni și condiții